bir şey.


.

Son zamanlarda şikayet edecek hiçbir şey bulamıyorum ve bu beni biraz endişelendiriyor. Bilirsin, insanlar, ilişkiler, aptallıkları, aptallığım falan. Duyarsızlaşma evresine mi girdim yoksa, ne can sıkıcı. Aslında hala sorunlarım var, bazen ölümüne ters olurum ve birilerine çatarım. Bugün de birine çattım. Ama o kadar nefret dolu bir tepkiyi hak etmediğimi bildiğim için suçluluk hissetmiyorum ve özür dilemeyeceğim, bunun için de karşıdaki ilk o başlatmadığı için özür dilemeyecek, güzel şeyler bunlar . Ya evet ironi yaptım. YA BANANE. Bazen hepiniz sinirimi bozuyorsunuz ve benim de size ne derece sinir bozucu geldiğimi pek umursamıyorum. Bilirsin, bazen babam hepimizin kafasını siker ve ben ne olduğunu çözemediğim başka bir acayipliğimden dolayı gece uyumadan önce sevdiğim birinin öldüğünü kafamda canlandırırım. Genelde kötü günler, belki herkese oluyodur da kimse bahsetmiyodur. KESİN ÖYLE EVET. Herneyse. Bazen çok korkunç oluyor bazen de olmuyor ve bazen de deli gibi ağlıyorum. Şimdi. Bunu okuyan biri ya ergenliğimin zirvesinde, ya emo, ya mazoşist ya da ölüm korkum olduğuna kanaat getirir, a ve b şıklarına kanaat getirmezseniz sevinirim tabi. Bu pek hoşlandığım bir durum değil, azıcık "günlük" olmayan bir aktivitede bulunmadığında "manyağım ben, psikopatım, ay çok tuhafım" diyerek ortalığa caka satmaya çalışan tiplerden biri gibi gözükmekte pek hoşuma gitmezdi herhalde, ama burası da bir tür günlük, o yüzden neyi yazmam gerekiyorsa yazacağım. İşte herneyse, aslında epey utanç verici olan bu durum dün biraz... FAZLAYDI. Ha bir de ağlamayı seviyorum. Yalnızken tabi. NEYSE. Ve uykumu alamamıştım. Sınavlarımın kötü geçeceğini düşündüğümden endişeliydim de. Ve tabi ki en önemlisi, dün, bütün gün, o kadar iyi bir ruh halinde ve kendime güven doluydum ki, bugünün bok gibi olacağı evrensel bir gerçekti. Tüm bunlar birleşince insanın morali azıcık SİKİK olabiliyor. Durup dururken terslenmem gereksiz miydi, evet. Belki terslendiğim kişi de benim kadar berbat bi' gece geçirmiştir ama, o sırada bunu düşünmüyor ki insan. N'aparsın. Böyle oldu işte.
Yine de o tepkiyi hak etmedim, BOK YE.



O değil de acıktım. Bana yardım edin.

Your Reply