oh no how could you do it.


.

Ben başlığa niye bunu yazdım, biri When It Rains'i paylaşmış ve o şarkının tek güzelimsi dizesi oydu. Neyse. Ben Paramore sevmem zaten. Derken gidip When It Rains'i açtım. Niye. Bilmem. Duygusal ergen şarkıları dinleyesim var. Bazen olur ya. Olmaz mı? Eğer benim bayağılığımsa itiraz etmem. Ama herkesin nahoş yanları vardır. Sadece bazıları bunları sahiplenebiliyor. Bense hep gizlemeye çalışıyorum.

Bana başka bir yerde doğmam için bir şans verseler kesinlikle burayı seçmezdim. Ay ay ay ülke-kutsal-yüce türk milleti falan di mi. Siktir git. Böyle boktan eğitim sistemi böyle aşağılık kompleksi görmedim. Altı yaşımdan on beşime kadar varlığımı Türk varlığına armağan ettirildim. Altı be. Manyak mısınız?  Avatar The Last Airbender vardır bilir misiniz dostlar. Orda dünyayı fethedip amına koyan bir ateş ulusu varya hani, okullarında bir ant içme sahnesi var, bilin bakalım kiminkine çok benziyor.

*However, the educational system works also as a "mind-molding" process, causing students to develop a strong sense of nationality and loyalty to the Fire Lord. Teachers maintain rigid discipline and order and refuse to teach the students the art of dance or any form of self-expression. In addition, censorship and propaganda can be found in articles within history books.

"My life I give to my country. With my hands I fight for Fire Lord Ozai and my forefathers before him. With my mind I seek ways to better my country. And with my feet may I march for civilization to take it."

*

Tanıdık geldi mi.
Haha gidip çizgifilmden örnek verdim çok mu komiğim.
O zaman dönüp etrafındaki insanlara bak.
Sonra dünya vatandaşı kavramını araştır.
Sonra da etrafında hiç görüp görmediğini düşün.

  Bu konuda çok duyarsız görünebilirim . Siktir, çok duyarsızım. Ya da değilim. Sadece ne diye on bir yıl boyunca dünyanın merkezi benim ülkemmiş gibi yetiştirildiğimi anlamaya çalışıyorum. Niye bir şeyin ya tamamen iyi ya tamamen kötüymüşgibi öğretildiğini ya da. "Avrupa'da bireycilik" konulu konuşma yapmaya çalışan öğretmenlerden bıkmışımdır belki de. Bireyciliğin ne olduğunu bile bilmiyorlar. Aç bi' Felsefe Sözlüğünü en azından, bi' oku be adam.  O son cümlede niye egoizmle karıştırılır yazdığını bi' düşün ve gidip egoizm maddesine bak. Sonra istediğin gibi egoizmi eleştirebilirsin.

Öf, kendileri istedikleri kadar tek yönlü insanlar olabilirler. Benim nefret ettiğim şey benden de aynı şeyi talep etmeleri. İnsanların aitlik duygusunu kullanmalarından tiksiniyorum. Bu duygudan başka bir şeye sahip olamayan insanlardan da tiksiniyorum.

*

Your Reply