bomboş şeyler.


.

Şablonun şekli şemalinden midir bilmiyorum ama buraya yazarken üç yaş küçülmüş gibi hisler içinde oluyorum. Saçmalarsam ondandır. HEY sen kötü bir arkadaşsın. Postasız bıraktın beni, bir kontrol edip bir çıkıyorum. Sen de öyle ayrıca. HAYRET BİR ŞEY.

Neyse ne, geçen dönem aldığım takdirin verdiği huzur bir tarafa girmiş şemsiyeymişçesine açılacak yıl sonu, DEMEDİ DEME YANİ. Ama bundan yıl sonunda şikayet ederim. Bir kaç gündür bira aşeriyorum resmen, şarabı denedikten sonraki günlerde aynı böyle olmuştu. BAĞIMLILARI ANLIYORUM . Gerçekten. Not: İlk deneyişte sevmeyip sonra sevmek diye bir şey var. Evet. Ben ki içtiğim her yudumu tek tek tükürmüştüm. YA.

Bir moldy peaches şarkısı söyleyecek kadar sesim olsaydı, daha da bir şey istemezdim müzik yeteneği adına, bana yeterdi o, ama ne var ki kendi sesime kendim zor katlanırım ben. İŞTE BAZEN ÇOK HÜZÜLENİYORUM BU YÜZDEN. Ama artık nerdeyse hiç rol modelim yok, en azından şarkıcı tarafından, ay yemişim kuulluğunu artık eymi liiiğ özentisi olmadığım için yumuşak bir sesle "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaağğğğğğğğğğğ"
diye bağıramıyor olmak çoküzmüyor beni. Ben de resimsilerimle mutluyum.Öyle. Hep aynı şeyi çiziyor olsam da. Bir mekandan bir renklendirmeden aciz olsam da. BİR ÖPÜŞME BİLE ÇİZEMİYOR OLSAM DA. Bakarak çizerim olm ne var? HAYRET BİR ŞEY .

Yazıyı bitirmeden önce "gidiyorum, bay, görüşürüz" tarzı bir şey demesem böyle DAAN diye bitmiş olurmuş gibi geliyor bana, okurken çok kötü olurmuş gibi. EVETOKURUMOLDUĞUNUVARSAYIYORUMNEYSENE. Ama bu sefer yapmıcam bak . Hadi git-HAYIIIIIIR-nokta.


şimdibenbunu yayınlıcam. okucam. 4567890 tane imla hatası olcak. düzelticemikidebir.AY.

Your Reply